Руководство дайхатсу mira

руководство дайхатсу mira
The car features a 660cc engin… 5 This used Daihatsu Mira 2008 is available for sale which comes with a automatic transmission system. The car is produced as the Mira in Japan. The three or five-door 201 retained the larger displacement engine of 847 cc (ED10K) and a choice of four- or five-speed manual transmissions, or a three-speed automatic option. The Mira Gino received features and options similar to those of the regular variant but was styled with a retro look. Очень нужна схема электрооборудования ( надо катушку зажигания подключить) зажигание электронное из трамблера два выхода, что куда подключать не соображу. This, the ED-DE, produced 50 PS (37 kW) at 5,500 rpm. In Australia the L500 Mira was sold as the Daihatsu Charade Centro.


Displacement of the new EB engines remained exactly the same, at 547 cc. Может у кого есть что-то похожее. 02.04.2012 05:03 #11 Сообщение от Аллексс (PipetzUS) Видимо в рунете на эту тему нет ничего. я искал и в закардонье. там 90% — за деньги. 09.04.2012 07:24 #12 Роман, что нарыл? Поехать в деревню (а у нас дорог скорее нет, чем есть) — высокая проходимость, отличная устойчивость, высокий клиренс, стабильная работа на затяжных подъемах, разгон до 130 на спусках. Печка греет хорошо да… подробнее 05.06.2010 Марчелло Оценка автора Объективность Машина была куплена на аукционе с пробегом 75000 км. К моменту покупки я знал, что Дайхатсу — одна из самых надежных марок, что впоследствии вполне подтвердилось. Perodua Kelisa – A rebadged of fifth generation Daihatsu Mira.

The second generation Mira appeared in August 1985. It had a longer wheelbase and a new generation of three-cylinder engines replacing the previous two-cylinder versions. Displacement of the new EB engines remained exactly the same, at 547 cc. The Cuore, introduced here in July 2000, has a bigger engine, a three-cylinder 1.0-litre unit. It’s more suited to country driving than its predecessors but still struggles at times. Elsewhere this was badged and sold as the Cuore. Only available in the Japanese market, and only as a commercial vehicle, it had a carburetted and turbocharged version of the little two-cylinder engine.

Похожие записи: